Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


nedjelja, 31. siječnja 2016.

Dok sam bila mala, već poslije treće godine, čuvala me baka, tako da sam stalno gledala crtaće

ef13edcf2f7039ea4ad3abf78226019f

Dok sam bila mala, već poslije treće godine, čuvala me baka, tako da sam stalno gledala crtaće i emisije na stranim programima po ceo dan. I već sa 6 godina sam znala da pričam osnovne stvari na


  engleskom. Tako je došao dan mature u vrtiću,zapravo to je bio jedan veliki maskenbal. Naravno,sve devojčice su bile maskirane u princeze,pa tako i ja. Kada je bilo proglašenje najbolje maskiranog dečaka i devojčice, voditelj programa je rekao da je najlepše maskirana devojčica princeza. Na to su



  poskočile sve devojčice,a voditelj je rekao ne vi, ne vi, princeza u plavoj haljini. To sam bila ja! Dok sam išla prema voditelju,nonšalantno sam mahnula ostalim princezama i proderala se baj,baj bičz.

Nema komentara:

Objavi komentar