Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


četvrtak, 28. siječnja 2016.

Dva puta sam voljela u zivotu.Prvi put sam bila mlada i nisam bila svjesna sta ustvari imam.



Dva puta sam voljela u zivotu.Prvi put sam bila mlada i nisam bila svjesna sta ustvari imam.Poznavali smo se godinama,nikad nisam nista htjela sa njim sve dok nije dosao ludi momenat kad sam prvi put spavala sa njim.Ostavila sam ga nakon sest mjeseci veze i nisam htjela cuti za njega


  skoro dvije godine.Kad smo se vidjeli nakon toliko vremena i dalje sam se drzala svoje price.Kad mi je javio da se ozenio plakala sam danima jer znam da me je volio i da je bio bolji od ostalih.Drugi put sam voljela najvise sto se moze,on me ostavio nakom dva mjeseca veze.Stavila bi ruku u vatru za njega a on za mene ne.Ljudi moji sve se vraca.Sve sto sam radila prvom momku vratio mi je ovaj



  drugi.sad nemam nikog jer ne mogu vise da se zaljubim a tako bi voljela.Cuvajte ono sto imate jer lako moze da vam isklizne iz ruku i da ostanete sami.

Nema komentara:

Objavi komentar