Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


nedjelja, 31. siječnja 2016.

Zdravo svima. Ovaj vikend moji roditelji su otisli na putovanje,

image (1)

Zdravo svima. Ovaj vikend moji roditelji su otisli na putovanje, a ja sam ostala sama kod kuce pa sam odlucila pozvati decka prespava kod mene. Bilo je sve u najboljem redu i dosao je trenutak


  vodjenja ljubavi, pa kako bi se napalili radili smo 69 pozu.. Na svu nesrecu ja sam imala probavne smetnje na koje ga nisam upozorila, pa kako je moja vagina bila iznad njegove glave, nisam se mogla suzdrzati pa sam ispustila goluba i iz moje zadnjice izasao je gadan sekret (iscjedak). Decku se



  odmah spustio njegov spolni organ, ustao je i otisao kuci. Od te se veceri nismo nikako culi. Da li mislite da li ce on biti sa mnom nakon ovog ? Da li ima nade za njega i mene ?

Nema komentara:

Objavi komentar