Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


nedjelja, 28. veljače 2016.

Imam 25 godina i imao sam zavidan broj djevojaka.



Imam 25 godina i imao sam zavidan broj djevojaka. Većinom su bile starije od mene, za neke me je i sramota da kažem koliko. Trenutno sam u vezi sa djevojkom koja je starija 10 godina od mene, mada se baš i ne vidi toliko ta razlika u godinama. Lijepo se slažemo i razumijemo, zato što sam ja, mogu


 
slobodno reći, dosta zreliji od svoje generacije. E sad, svrha moje priče nije u vezi mene i moje djevojke, nego je u pitanju jedna udata žena za kojom sam totalno odlijepio. Ona ima oko 40 godina. Svakog dana mi je sve vise i više privlačnija. Ona je srećno udata, ima odraslu djecu, ali mislim da se loži na mene, mada neće da prizna. Prijaju joj moji komplimenti, ali kad počnem da joj se nabacujem, ona uvijek s osmijehom na licu promijeni temu. Toliko želim da budem sa njom (se.s je u pitanju) da



  sam totalno zanemario svoje obaveze prema poslu, društvu i djevojci. Mislim da ću uspjeti u svojoj namjeri, samo ako se dovoljno potrudim. Znam da ću imati mnogo osuda, ali jednom se živi. AJ ŽIVJELI.

1 komentar:

  1. pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Shira elijah, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao toliko čudan i ne razumijem što se događa, on je prepun od kuće do druge žene, toliko ga volim da i ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da budem siguran muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plačući i plačući tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji ali nisam dobila odgovor. Tako mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Pričala mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa . Stvarno sam se uvjerio, brzo sam kontaktirao njegovu email adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp/viber na taj broj +1(425) 477-2744. Objasnim mu sve svoje probleme, rekao mi je da ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, a ja sam to rekla, rekao je da će se nakon 3 dana moj muž vratiti i početi moliti, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši