Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


ponedjeljak, 29. veljače 2016.

Rešite se loše probave i grčeva za 1 minut: Pritisak na ovu tačku izaziva pražnjenje creva!

Najzdravija stvar koju možete obaviti ujutro je velika nužda, ističe dr. Kenet Koč koji smatra da to nikako ne bi smeo da bude tabu, jer je to osnova zdravlja.

Prema stručnjacima, ključno je redovno obavljati veliku nuždu, a zatvor može uzrokovati brojne probleme sa zdravljem.

Kod problema sa zatvorom nije dobro posezati za umetnim sredstvima, jer njihovo često korišćenje može dodatno ulenjiti creva. Prirodno rešenje jeakupresura, odnosno pritisak na određene tačke tela.

Ključna tačka za probavu je ujedno i tačka koja upravlja brojnim delovima tela, uključujući i genitalni deo.

Tako pritisak na nju ne samo da rešava problem zatvora, nego može biti i velika pomoć kod olakšanja menstrualnih grčeva.

Akupresurnu tačku pronađite na pola puta između pupka i pubične kosti i treba je čvrsto pritisnuti sa prstima te držati oko minute.

Velika nužda bi trebala uslediti brzo, kao i prestanak bolova u stomaku, piše Elite Daily.

(Izvor: 24Sata.hr)

1 komentar:

  1. pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Shira elijah, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao toliko čudan i ne razumijem što se događa, on je prepun od kuće do druge žene, toliko ga volim da i ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da budem siguran muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plačući i plačući tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji ali nisam dobila odgovor. Tako mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Pričala mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa . Stvarno sam se uvjerio, brzo sam kontaktirao njegovu email adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp/viber na taj broj +1(425) 477-2744. Objasnim mu sve svoje probleme, rekao mi je da ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, a ja sam to rekla, rekao je da će se nakon 3 dana moj muž vratiti i početi moliti, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši