Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


srijeda, 30. prosinca 2015.

ČOKOLADNI GRIZ KOLAČ

čokoladni griz kolač

Volite li griz, onda će vam se ovaj kolač sa grizom svidjeti kao i meni. Brzo je gotov, jednostavan za napraviti, a još k tome ne morate paliti pećnicu s obzirom da su krenule vrućine. Nedavno sam kupila knjigu Moji najbolji kolači 2 , tako da sam ju malo listala i naišla na ovaj recept. Pored ovog kolača pravila sam još dvije vrste, ali su kušatelji jednoglasno izglasali da im je ovaj najbolji. Oko njega nema neke posebne filozofije, tako da ga možete isprobati. Inače sam ja koristila dosta malu tepsiju,  ako ćete kolač praviti u malo većoj tepsiji, samo poduplajte sastojke.

SASTOJCI

KREMA 1:
400 ml mlijeka
6 žlica šećera
1 žlica ruma
4 žlice griza
3 žlice kokosa
KREMA :
400 ml mlijeka
6 žlica šećera
100 gr čokolade za kuhanje
4 žlice griza
1 žlica ruma
OSTALO:
kokos za posipati kolač
KREMA SA GRIZOM I KOKOSOM

1. Mlijeko i šećer stavite zakuhati.
2. U zakuhalo mlijeko dodajte griz i nastavite kuhati na srednjoj vatri na uobičajen način dok se ne zgusne.
3. Kada skinete sa vatre dodajte rum i kokos, te sve sjedinite.

krema-sa-grizom

4. Samo malo pouljite i razmažite ulje po dnu tepsije, zatim ulijte smjesu (moja tepsija je 20 x 25 cm).

dno-tepsije

5. Ostavite da stoji na sobnoj temperaturi dok pripremate drugu kremu.

KREMA ZA GRIZOM I ČOKOLADOM

1. U mlijeko dodajte iskidanu čokoladu i šećer pa miješajte dok ne zakuha.
2. Dodajte griz i nastavite kuhati na uobičajen način na srednjoj vatri, dok se ne zgusne.
3. Kada je kuhano dodajte rum, sjedinite.



coko-griz-fil

4. Prelijte preko svijetle kreme.

druga-krema

5. Posipajte kokosom.

kokos-dekoracija

6. Ostavite da se ohladi.

Nema komentara:

Objavi komentar