Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


srijeda, 30. prosinca 2015.

PRINCES KROFNE ILI PROFITEROLE (VIDEO)

princes krofne

Ovaj recept za Princes krofne imam već neko vrijeme na blogu, ali ipak sam ga odlučila pretočiti u video kako bi bilo jasnije o čemu se radi. Ovim putem se još jednom zahvaljujem mojoj prijateljici Anici na starom dobrom provjerenom receptu sa kojim sam veoma zadovoljna, što bi ljudi rekli „stara škola“. Kada sam dobila ideju da snimim ovaj video recept, počela sam u glavi vrtiti razne kombinacije i kako je trenutno sezona jagoda, shvatila sam da se one odlično uklapaju u ovu priču. Naravno, kada god pomislim na neki kolač sa jagodama automatski ih povežem sa čokoladom koja se odlično uklapa i još kada dodamo šlag, ma savršeno. S obzirom da jagode nemamo tokom cijele godine mogu se izostaviti kao šlag i čokolada, sve ovisno o vašem ukusu. Često puta sam znala čuti da je netko imao problem sa pripremom krofni, te da su se raspale i nisu uspjele. Preporuka za dobre krofne je nikako „ ne otvarati“ pećnicu prije kraja pečenja i naravno slijedite recept, onda zaista nema razloga za neuspjehom.

SASTOJCI

KROFNE:
500 ml vode
180 gr svinjske masti
prstohvat soli
370 gr brašna
8 jaja
FIL:
4 jaja
9 žlica šećera
10 žlica brašna
1 l mlijeka
OSTALO:
jagode po želji
250ml vrhnja za šlag
čokolada za dekoraciju
šećer u prahu za posipati

Nema komentara:

Objavi komentar