Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


srijeda, 30. prosinca 2015.

MALE TORTICE


male-tortice

Stvarno su mi simpatične male tortice, koje možete praviti po želji. Bilo mi je zadovoljstvo igrati se sa različitim receptima i različito ih ukrasiti, a opet u količini koja je meni odgovarala. Sve sam to uspjela uz pomoć kalupa za male tortice, kojeg možete pronaći na stranici Sve i svašta. Uvijek rado iznova pravim Odličnu čokoladnu tortu koja mi je veoma fina i čvrsta, te mi je dobar izbor pod tičino, tako da sam ju pripremila i ovoga puta. Drugi izbor torte je bila Torta od čokolade i jagoda izuzetnog okusa, koja je sama po sebi dekorativna sa malenim izmjenama u pripremi. Ova druga torta mi je posebno draga, jer sam jednom prilikom sa njom učestvovala na takmičenju u originalnoj varijanti, dok sam sada umijesto jagoda ubacila maline i izbacila čokoladu. Uglavnom za ove male tortice slobodno mogu reći da ih svrstavam među modernije slastice. Ovdje ću vam objasniti kako sam ih pripremala.

MALE ČOKOLADNE TORTICE

Već sam spomenula u uvodu da sam koristila Odličnu čokoladnu tortu, koja osim što je ukusna odličan je odabir pod tičino. Navesti ću količinu koju sam koristla za 3 tortice u obručima od 8 cm, a vi naravno možete povećati količinu ukoliko se odlučite za više tortica, ovo neka vam bude radi orjentacije.
SASTOJCI

BISKVIT:
2 jaja
2 žlice šećera
1,5 žlica brašna
1 žlica i još na vrh kakaoa
vrh žlićice praška za pecivo
prstohvat soli
KREMA:
250 ml mlijeka
1 puding od čokolade
40 gr čokolade za kuhanje
1,5 žlica šećera
60 gr margarina
OSTALO:
50 gr šlaga u prahu
100 ml hladnog mlijeka
marmelada za premazati biskvite
DEKORACIJA:
buter krema
obojani tičino
PRIPREMA ČOKOLADNIH TORTICA: KLIKNITE NA SLIKU ISPOD DA POGLEDATE VIDEO

1. Detaljan postupak pripreme biskvita i kreme možete pogledati ovdje.
2. Pripremite smijesu za biskvit.
3. Svaki kalup poprskajte sa uljem u spreju. Poslije ćete vrlo jednostavno odvojiti biskvit od kalupa, čak bi preporučila da poprskate samo dno da se nebi odvojile stranice biskvita od obruča kao meni i to prije nego što postavite obruč. Kalup za mini tortice i praktično ulje u spreju možete pronaći na stranici Sve i svašta.

prskanje-kalupa-sa-uljem-u-spreju

4. Ulijte pripremljenu smijesu za biskvit.

smijesa-za-biskvit-u-kalupu

5. Ovu količinu biskvita je dovoljno peći na 180 stupnjeva oko 20 min.

peceni-biskvit

6. Nakon što se biskvit ohladi, vrlo jednostavno ćete ga odvojiti od kalupa.
7. Svaki biskvit prerežite tako da dobijete tri jednaka dijela.

izrezani-biskviti

8. Prvi i drugi biskvit premažite marmeladom.
9. Nakon što se krema ohladila, premažite prvi i drugi biskvit, a na kremu nanesite šlag.
10. Kada su tortice složene, stavite ih u frižider da prenoće i tako očvrsnu.

slozene-tortice

11. Drugi dan poravnajte bočne stranice i premažite svaku torticu sa buter kremom.

tortice-sa-buterom

12. Postavite tičino i dekoraciju po želji.
13. Ovu ružicu od tičina sam dobila tako što sam napravila jednu trakicu na kojoj sam jednu stranu okruglim štapićem malo stanjila, zatim sam trakicu srolala i eto ružice.



tortica-sa-ticinom

MALE TORTICE SA KREMOM OD MALINE

Kao što sam spomenula u uvodu ove malene tortice sam pravila po receptu za Tortu od čokolade i jagoda izuzetnog okusa, samo što sam izbacila čokoladu i umijesto jagoda sam koristila smrznute maline. Navesti ću količine koje su mi bile potrebne za 8 malih tortica u obručima od 8 cm.

SASTOJCI

BISKVIT:
2 jaja
60 gr šećera
45 gr brašna
KREMA OD MALINA:
500 gr malina
90 gr šećera
400 ml šlaga
1 želatina u prahu
PRELJEV ZA TORTU:
ostaci malina u loncu gdje su se kuhale
200 ml vode
1 čep ruma
2 žlice šećera
2 lista želatine
PRIPREMA TORTICA OD MALINE:
1. Detaljan postupak pripreme biskvita, kreme i preljeva pogledajte ovdje.
2. Svaki obruč poprskajte sa uljem u spreju, te priljubite za njega masni papir i postavite obruč sa papirom na svoje mjesto. Poprskajte i dno kalupa. Kalup za mini tortice i ulje u spreju možete pronaći na stranici Sve i svašta.

prskanje-kalupa

3. U kalupe ulijte malo smijese za biskvit.

biskvit-za-pecenje

4. Ovu količinu možete peći na 180 stupnjeva oko 10-15 min.

peceni-biskvit-za-mini-tortice

5. Ostavite biskvit da se ohladi.
6. Ulijte u svaki kalup na biskvit pripremljenu kremu.

krema-u-kalupima

7. Tortice stavite u frižider da se krema stegne.
8. Prelijte sa pripremljenim preljevom.
9. Vratite u frižider da se sve stegne, bilo bi najbolje da tortice prenoće u frižideru.
10. Odvojite masni papir, prenesite sa špahtlom totice na tacnu i ukrasite po želji.

gotove-mini-tortice-sa-malinom

11. Dekoracija može biti po želji, a umijesto preljeva možete torticu preliti čokoladom pomiješanom sa malo ulja.

gotove-mini-tortice-od-maline

Ostale proizvode za pripremu kolača i torti možete pogledati ovdje.

Nema komentara:

Objavi komentar