Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


subota, 26. prosinca 2015.

PRALINE SA GANACHE KREMOM OD LJEŠNJAKA



S obzirom da na blogu nemam Jos recept za pralina, imala Sam želju napraviti IH SA punjenjem OD ganache kreme Alijem SA lješnjakom. Prošle GODINE Sam imala priliku gledati našeg poznatog chocolatiera Admira Karalića na Koji se na Način priprema Praline ja Sam Tako GA pitala nekoliko Pitanja vezanih za Samu pripremu. Interesantno mi JE Bilo Cuti da u pravilu Praline Nebi trebale uopće ICI U frižider (Jr se čokolada NE slaže sa vlagom) VEC IH treba držati na temperaturi 18-20 stupnjeva OD. Bitno JE čokoladu temperirati, KADA stavite na usnu DA NE Bude hladna, A Onda slijedi stajanje čokolade 24 sati, punjenje 6 hi Jos Ostali Dio čokolade ... .tako da Rade profesionalci. Često ćete vidjeti na internetu da u kalupe za Praline uliju malo čokolade koju rasporede četkicom po bočnim stranicama i nakon hlađenja slijedi punjenje-hlađenje i opet prekrivanje sa čokoladom. Ovoga puta Sam se odlučila na Način Koji se meni učinio jednostavan i brz, A za Samu koristila ALAT ZA Praline Koji možete pronaći na Stranici Sve ja svasta. Zaista JE predivan osjećaj KADA gotove pralina izvrnete Iž kalupića i ugledate oblike Kao IZ TRGOVINE. Malo Sam se poigrala sa punjenjem koje me JE isto oduševilo.

SASTOJCI

200 gr čokolade
50 gr lješnjaka
50 gr šećera u prahu
100 ml slatkog vrhnja
50 gr čokolade
2 cepa Ruma
Praline SA ganache KREMOM
1. Prvo pripremite lješnjake koje ispržite i ogulite OD ljuskica.
2. Stavite u sjeckalicu sa šećerom u prahu i usitnite IH Zajedno.
3. Zatim 200 gr čokolade istopite na pari.
4. Dalje Sam koristila poseban lijevak za pralina u kojeg je Sam ulila vruću čokoladu Jos. Lijevak za čokoladu možete pronaći Ovdje.
5. Sa istim lijevkom čokoladu Sam propuštala u silikonski kalup za pralina, DOK IH nisam sasvim napunila. Kalup za pralina možete pogledati Ovdje.


6. kalup Sam okrenila Iznad posude da iscuri višak čokolade, Tako da JE ostao Dio zaljepljen za kalup.


7. kalup JE potrebno staviti u zamrzivač 10 Minuta DA ćale OSTATAK čokolade stegne.
8. Za to VRIJEME možete pripremiti punjenje. Slatko vrhnje ugrijete učiniti vrenja, Tako da postigne temperaturu da Topi čokoladu.
9. Čokoladu isjeckajte i prelijte sa slatkim vrhnjem ugrijanim. Nastavite miješati Sve DOK SE NE sastojci sjedine.
10. Dodajte pripremljene lješnjake i rum, Sve izmješajte.
11. Nastavite žličicom puniti kalupe, Ali pripazite da ostavite mijesta za čokoladu kojom ćete kasnije zatvarati pralina.


12. Punjenje stavite u zamrzivač Jos 10 min da ćale stegne.

13. Prelijte čokoladu učiniti Ruba kalupa ja Tako STE završili pripremu, Jos Samo Samo vratite u zamrzivač da se stegnu na nekih 10 min.


Ostale proizvode za pripremu kolača i torti možete pogledati Ovdje.

kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar