Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


srijeda, 30. prosinca 2015.

KORPICE SA MASCARPONE SIROM

korpice-sa-mascarpone-sirom

Obično mascarpone ubucujem u neke kreme, koje budu posebne zbog tog sira. Ovoga puta razmišljala sam kako bi bilo mascarpone sir ispeći zajedno sa lisnatim tijestom. S obzirom da imam simpatične kalupe za korpice, koje možete pronaći na stranici Sve i svašta, odlučila sam isprobati i ovu varijantu. Zaista sam bila oduševljena kako mi je ispalo, a da bi okus bio kompletan dodala sam i šlag.

SASTOJCI

250 gr lisnatog tijesta (to je jedna kocka iz pakiranja)
200 gr mascarpone sira
1 žumanjak
30 gr šećera
par kapi naranče
200 ml slatkog vrhnja
KOLAČ SA MASCARPONE SIROM

1. Odmrznite lisnato ijesto.
2. Razvaljajte pravokutnik od tijesta na dimenzije 36 X 24 cm.
3. Izrežite kockice od tijesta, tako da stranice budu 6 cm. Svakoj kockici odrežite jednake ćoškove u obliku trokuta.

4. Pripremite kalup, tako da ga poprskate uljem, poslje ćete bez problema vaditi gotove kolačiće. Kalup i sprej možete pronaći na stranici Sve i svašta.

prskanje-kalupa-sa-uljem

5. Pripremljeno tijesto postavite u kalup.

tijesto-u-kalupu

6. Izradite mascarpone, žumanjak, šećer i sok od naranče.

priprema kreme



gotva-mascarpone-krema

7. Punite korpice, ali ostavite malo mijesta da ne bude do vrha.

krema-u-kalupu

8. Stavite peći u zagrjanu pećnicu na 180 stupnjeva 20-25 min.
9. Ostavite da se ohladi.

peceni-kolac

10. Špricom nanesite izrađeni šlag.
11. Za dekoraciju možete postaviti komadić naranče.

kolac-sa-šlagom



Ostale proizvode za pripremu kolača i torti možete pogledati ovdje.

Nema komentara:

Objavi komentar