Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


subota, 28. studenoga 2015.

AKO ŽELITE NEŠTO BRZO I JEDNOSTAVNO: ŠTANGLICE SA PLAZMA KEKSOM



SASTOJCI
3 kom jaja (pozeljno manjih)
300 g šećera
1 kesica vanilinog šećera
30 g cokolade za kuvanje
200 g putera / margarina
300-350g Plazma keksa

Glazura
30 g putera
180-200g cokolade za kuvanje
malo mleka

PRIPREMA
Dobro umutiti 3 jajeta Cela sa 300 g šećera i jednom kesicom vanilinog šećera.
Staviti serpu na jako blagu vatru (kod Mene 4/12) Ili na paru. Ako stavljate direktno na vatru, Onda nema predviđati odmicanja OD sporeta. Stalno mesajte varjacom.
Posle Jedno 5 Minuta dodati 30 g cokolade za kuvanje. Mesati DOK SE NE čokolada otopi.
Puter BSG Margarin iseckati na 10-ak kockica. Jednu Po jednu dodavati u jaja. Dodati sledecu tek Kad se prethodna skroz istopila. Sve Vreme mesati.
Sve Zajedno se krcka Oko 20-25 Minuta, ako radite na pari, verovatno ce trebati i malo duže. Maša treba da Bude i dalje tecna Kad se skida sa MAGAZINE.
Skinuti sa MAGAZINE ja dodati plazma keks. Polako dodajte keks, nemojte Sve odjednom. Dobro promesajte varjacom. Maša treba da Bude polu-gusta, ako JE preretka, dodajte Jos keksa. Treba da izgleda slicno Kao Kad pravite bajadere, dodatno ce se stegnuti Kad se ohladi.
Uljem podmazati tepsiju cca. 30x20cm IU nju izliti masu. Poravnati nozem. Ostaviti malo da se prohladi. Za to vreme napraviti glazuru.
Na Blagoj vatri / na pari / u mikrotalasnoj otopiti cokoladu za kuvanje sa malo putera BSG ulja, ja Sam dodala sam Malko mleka.
Premazati cokoladnom glazurom i staviti u frizider da se stegne dodatno sam dobro ohladi.
Seci na stanglice BSG Kockice i uzivati. Prijatno! :)
NAPOMENA
u zavisnosti od velicine jaja, zavisice koliko keksa treba da dodate…moja 3 jajeta su imala 168 g, i na to sam dodala 330 g plazma keksa.

VAZNO
za ovaj kolac je jako bitno da plazma keks bude fino samleven, ako nije i ako ima krupnije komadice, dodatno ga sami sameljite u multipraktiku.

Izvor: www.coolinarika.com

Nema komentara:

Objavi komentar