Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


subota, 28. studenoga 2015.

KOLAČ SA KOLUTIĆIMA OD JABUKA

kolač-sa-koluticima-OD-Jabuka

KADA Sam Prvi puta vidjela Ove kolačiće, prva Asocijacija mi JE Bila na krofne, Jr. Su Istog oblika. Zapravo, RADI SE O veoma finim kolačima, Gdje se na kolutove OD Jabuka prelije smijesa. Nama SE da toliko svidjelo, da JE Sam IH Pravila Dva Dana za redom, Jr. Sam morala Sam gostima ponuditi moju novu finu slasticu. Za izgled Mogu zahvaliti kalupu Koji mi JE veoma praktičan za postavljanje Jabuka Sam odvajanje svakog kolačića, Tako DA NA VRLO jednostavan Način (bez Dodatne muke Oko dekoriranja) Mogu počastiti svoje goste, kolačem sa kolutićima OD Jabuka. Inače mi se sviđa kalup, Jr. jugoistočne može koristiti za Puno različitih slatkih Sam slanih varijanti, poput raznih smijesa sa okusom pizze BSG običnih lepinjica, A jabuke SE Mogu zamijeniti CAK ananasom, preliti pečeni kolač čokoladom, uglavnom SVE PO želji. Ovaj tekst tekst tekst tekst kalup možete pronaći u trgovini Sve ja svasta. kolač Je savršeno mekan, ukusan, umjerene slatkoće, A ako STE nestrplivi Kao moja malenkost, možete jesti GA JOS DOK JE Topal. Odlično se slaže sa nekom kremicom OD vanilije, Tako da JE Sam napravila malo rijeđi Puding ja Bilo JE sasvim ok.

SASTOJCI

Tijesto:
175 ml mlijeka
50 gr maslaca ILI mragarina
1 žumanjak
70 gr brašna
prstohvat Soli
1 vanilin šećer
prstohvat Praška za pecivo
1 bjelanjak
2 jabuke
OSTALO:
šećer u pahu za posipanje
cimet u prahu za posipanje
PRIPREMA KOLAČA SA JABUKAMA

1. Masalac BSG Margarin istopite na laganoj vatri i ostavite da se ohladi.
2. U Hladno dodajte mlijeko, žumanjak i vanilin šećer, TE Sve Zajedno izradite.
3. Posebno pomiješajte brašno sa praškom za pecivo i Soli, dodajte u pripremljenu smijesu predhodno ja Sve sjedinite.
4. Bjelanjke izradite u čvrsti snijeg, dodajte u pripremljenu smijesu TE, nastavite miksati najmanjom brzinom DOK jugoistočne NE sastojci sjedine.

smjesa-za-kolač

5. Jabuke operte, ogulite, izvadite sredinu sa peteljkom i narežite ju na ploškice debljine 8 mm.
rezanje-Jabuka

6. kalup malo pouljite i pobrašnite Lagano. Kalup možete pronaći Ovdje.

pouljen-kalup

7. Zatim poslažite izrezane jabuke, na za to predviđena mijesta.
8. Preko svake jabuke prelijte smijesu, Tako da ostane vidljiv Dio kalupa u sredini.
ulijevanje-smjese-za-pecenje

smjesa-pripremljena-za-pecenje

9. Stavite peći u zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva 20-25 min Oko.
10. Ostavite da se ohladi, TADA CE VAM Biti jednostavnije izvaditi kolačiće.

kolač-na-tanjuru

11. PRIJE služenja možete posipati šećerom u prahu, cimetom ILI CAK čokoladom, A fino se slaže i UZ neku kremu.

gotov-kolač

Nema komentara:

Objavi komentar