Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


subota, 28. studenoga 2015.

Slane princes krofne punjene sa piletinom



Evo jednog recepta Jos, ako NE znate sta ćete sa kuvanim mesom Iz Šupe. Idealno JE Kao predjelo, poslužite IH za Novu age dobna, Božić, rođendan, slavu ....

Sastojci

Sastojci za pileću salatu:
250 g sitno iseckane kuvane BSG pečene piletine / ćuretine
2 Cena Sitno iseckanog belog luka
3 struka Sitno iseckanog mladog luka
1 mala glavica sitno iseckanog ljubičastog luka
po ukusu pa sam sveže samleveni Biber
2 kašike majoneza vršne
2 kašike kisele pavlake vršne
20 g sitno iseckanih suvih Brusnica
50 g tostiranih i sitnije isečenih oraha
1 kašika sitno iseckanog Puna peršuna

Sastojci za testo:
185 g brašna Sve namenskog
115 g putera
250 ml vode
Pola kašičice Soli
1 kašičica šećera
4 jaja

Priprema

1. Prvo pripremiti fil za princezice
Sve sastojke sjedinite i ostaviti u frižider, najmanje 1 sat, da se sastojci sjedine BSG pripremiti veće pre sam ostaviti Preko noći u frižider.
2. U šerpu staviti vodu i puter da se otopi puter, na nižoj temperaturi Kad se puter otopio, povećati temperaturu.
3. U zdelicu staviti brašno, šećer i tako ja Sve se dobro izmešati.
Kad JE voda provrela puter se otopio, skloniti sa MAGAZINE, dodati brašno i mešati da se sjedini Sve. Trebate dobiti glatku smesu Koja Ce se odvojiti OD stranica šerpe i skupiti u loptu.
Ostaviti da se prohladi, Oko 15 Minuta ja Onda, dodavati Jedno PO Jedno jaje, svaki stavite dobro umutiti sa mikserom.
Uključiti rernu na 200 ° C.
4. Pleh za pečenje prekriti papirom za pečenje. Napuniti špric sa pripremljenim testom ja staviti NASTAVAK SA ŠTO većim otvorom BSG sipati u kesu i odseći vrh. Istisnuti testo u krug, veličine Oko 5 cm ja Tako raditi, DOK tost materijala. Između krugova ostaviti malo razmaka Jr CE testo Jos da naraste.
5. Ja Sam dobila 35 princezica, Ali moje Su muškarac, Dva zalogaja Jedna.
Staviti IH da se peku u zagrejanoj rerni Prethodno, peći Ih na 200 ° C deset Minuta, Onda smanjiti temperaturu i peći IH JOS deset Minuta DOK VAM NE porumene. (Mozda vašoj rerni treba manje OD deset Minuta, vi najbolje poznajete svoju rernu)
6. Dok se peku princezice, nemojte otvarati rernu, Jr može da se desi da VAM VAM padnu.

7. Pečene izvaditi i ostaviti da se malo prohlade. Reckavim nožem za Hleb, raseći na pola Ih ja puniti IH SA VEC pripremljenom salatom.
Slane-knezovi-krofne-punjene-sa-piletinom-52ed9180343f7eb503fdd9692b9abd8e_view_l

Slane-knezovi-krofne-dced79e5f45c3cfaf31fb5efffcd82fc_view_l

Nema komentara:

Objavi komentar