Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


subota, 28. studenoga 2015.

NESQUIK SAN TORTA

Nesquik torta

Divna torta Nesquik Početak JE Nove serije recepata U-2014. godini. U zadnjih mjesec Danu Dosta Sam Pravila božićno-novogodišnje kolačiće Koji Su Bili veoma zanimljivi i Traženi. Pravila Sam inventuru sagledavši cijelu prošlu dob dobna sa izdvojenim vrh receptima. Sada se vraćam u svakodnevicu TE pravim slastice koje je lijepo isprobati u razno-raznim prilikama. To Nesquik torta JE za svaku pohvalu, A pronašla Sama JE PO preporuci Prijateljice, na Stranici Coolinarike Sam naravno ja Sam oduševljena. Posebno mi se sviđa jako ukusna krema sa nesquikom koju cu morati isprobati IU nekim drugim kombinacijama. Nakon ŠTO Sam Ju Pravila Prvi puta za Božić, morala Sam Ju ponoviti za sinov rođendan ja Tako ju koristila Kao Gornji kat na torti.

SASTOJCI

Smeđa KORA:
5 bjelanjaka
5 žlica šećera
1 vrećica pudinga OD čokolade
Žuta KORA:
5 bjelanjaka
5 žlica šećera
1 vrećica pudinga OD vanilije
BIJELA KORA:
5 bjelanjaka
5 žlica šećera
3 žlice gustina
FIL:
15 žumanjaka
10 žlica šećera
10 žlica vrhom punih brašna
1 l mlijeka
1,5 Margarin
400 gr Nesquika
300 gr šlaga u prahu
3 dcl mlijeka
Smeđa ČOKOLADNA KORA

1. Bjelanjke umutite U Čvrsti snijeg.
2. Dodavajte postepeno šećer.
3. Lagano dodajte Puding OD čokolade, Sve sjedinite.

Smeđa smjesa

4. Izlijte u tepsiju (moja JE promjera 24 x 37 cm), u koju STE Prethodno stavili masni papir.

Prvi

5. Pecite na 180 stupnjeva 10-15 Minuta.
smeđi biskvit

6. Ostavite da se ohladi.

Žuta KORA OD VANILIJE

1. Bjelanjke umutite U Čvrsti snijeg.
2. Dodavajte postepeno šećer.
3. Lagano dodajte Puding OD vanilije, Sve sjedinite.

Žuta smjesa

4. Izlijte u tepsiju (moja JE promjera 24 x 37 cm), u koju STE Prethodno stavili masni papir.

Drugi

5. Pecite na 180 stupnjeva 10-15 Minuta.

Zuti-biskvit

6. Ostavite da se ohladi.

BIJELA KORA SA GUSTINOM

1. Umutite bjelanjke u čvrsti snijeg.
2. Postepeno dodavajte šećer.

3. Lagano dodajte Gustin, Sve sjedinite.

Bijela smjesa

4. Izlijte u tepsiju (moja JE promjera 24 x 37 cm) u koju Ste stavili masni papir Prethodno
treći

5. Pecite na 180 stupnjeva 10-15 Minuta.

bijeli-biskvit

6. Ostavite da se ohladi.

PRIPREMA KREME Nesquik

1. Žumanjke pjenasto umutite sa šećerom.
2. brašno sa pjenjačom izmutite sa 2 dcl mlijeka, ostalo mlijeko stavite kuhati.
3. Sjedinite žumanjke sa brašnom.

4. Ukuhajte u uzavrelo mlijeko i miješajte na laganoj vatri DOK NE postane gusto.

zumanjak-krema

5. Skinite sa MAGAZIN ja dodajte 200 gr Nesquika, ja sjedinite.

skinuti

6. Ostavite da se ohladi.

neskvik-krema

7. Dodajte izrađeni Margarin.
8. Dodajte OSTATAK Nesquika ja Sve sjedinite.

Nesquik-fil

9. Posebno umutite šljake u prahu sa 3 dcl mlijeka.

Nesquik torta SLAGANJE

1. Bijela kora - fil - šljake

Prvi sloj-

2. Žuta kora - fil - šljake

Drugi sloj-

3. Smeđa kora - fil - šljake

treći-sloj

Torta Sa zvjezdicama

Nema komentara:

Objavi komentar