Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


subota, 28. studenoga 2015.

Evo kako da OČISTITE trosjede i naslonjače i UKLONITE neugodne mirise sa njih!

z

Miris i čistoća u kući najviše zavisi OD čistoće PRIJE svega tepiha, zavjesa, Kao i mebl štofa-. Tepihe ćete najlakše održavate u Tepih-servisu, gde se Peru dubinski i mašinski.
Takođe Su VRLO aktuelni uslužni servisi za pranje tepiha i nameštaja, what ja sam praktikujem obavezno barem jednom Godisnje. Ali, osvježiti i očistiti namještaj OD mebl štofa-možete i sami kod kuće na potpuno prirodni Način.

Moj trosed JE OD mebl štofa-svijetle boje i vremenom na mjestima sjedenja BSG ležanja nastaju tamne fleke, A KADA SE nešto slučajno prospe, nastane katastrofa.

Posto Sam VEC probala da očistim Tepih sama (u čemu Sam sam uspjela), riješila Sam da probam da odradim mali eksperiment ja sa svojim ležajem. Eksperiment se završio uspješno, PA VAM predstavljam recept ovog čisćenja.
Za čišćenje nameštaja OD mebl štofa-Bice VAM potrebna soda bikarbona Samo (nigdje bez nje), voda i raspršivač. Proceduru možete odraditi na Dva načina:
Prvi Način:
5 kašika sode bikarbone promiješajte u pola litre tople vode, dobro promućkajte da se sodom rastvori i naspite tečnost u raspršivač.
Ovu tečnost poprskajte na problematična MJESTA NA nameštaju BSG na cijelu površinu.
Drugi način:

U raspršivač naspite toplu vodu, poprskajte namještaj, A odgore pospite Sodoma bikarbonom. Ovaj tekst Način JE PO meni praktičniji, Jr KADA Sam pokušala Prvi navedeni Način, moj raspršivač se zagušio. Ne Znam da li JE napraviti prskalice Ili ćale mozda soda NIJE potpuno rastvorila U Vodi. Suština JE ista za Oba načina.
Poprskajte namještaj i ostavite da odstoji barem 2-3 sata, odnosno da se potpuno osuši. Nemojte kvasite Previse.
KADA se osuši, uzmite usisivač ja Sve lijepo usisajte. Rezultat poje izostati.

Ako želite da svoj štofani namještaj operete Jos Detaljnije, napravite smjesu koju STE VEC koristitli ja četkom lijepo učetkajte godišnje usisajte na kraju.

Nema komentara:

Objavi komentar