Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


nedjelja, 29. studenoga 2015.

LISNATA PITA SA SIROM



Ovakvu PITU JE Pravila moja majka. Pravim i ja, Ali mislim da ja necu nikada moći Tako dobro da uradim KAKO JE ONA bi radila.
Potrebno je: 
500 gr brašna
3 dcl mlake vodama
1 kašika kvasca
1 kašičica Soli
1 jaje
250 gr sira
mast BSG ulje za premazivanje testa

Priprema:
U mlaku vodu staviti Kvasac ja da stane malo, dodati jaje i brašno. Zamesiti testo i dobro izraditi.
Podeliti testo na 24 loptice. Svaku lopticu razvaljati u krug testa veličine 10cm. Uzimati 3 kruga staviti jedan na Drugi Prethodno premazani istopljenom masti BSG ulja.Treći Krug NE premazivati.
Tako spojati ja preostale krugove testa. Spajanjem krugova dobili SMO 8 krugova koje ćemo razvaljati prečnika 30 cm.
Tako razvaljan jedan krug staviti u tepsiju, premazati sa istopljenom masti, posuti izmrvljenim sirom, opet razvaljani krug, premazati masti i posuti sirom.
Tako uradimo sa SVIM 8 razvaljanih krugova. Složenu PITU iseći na kocke.
Premazati sa istopljenom masti (ulja) i 2 kašike kisele pavlake.
Ostaviti da stoji 20 Minuta i peći na 200 stepeni DOK NE dobije zlatno žutu boju.

Nema komentara:

Objavi komentar