Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


subota, 28. studenoga 2015.

ČOKOLADNA SRCA

cokoladna-srca

OVO JE Jedna vrsta kolača Suhih Koja not zahtjevna za pripremu. Zgodno Je STO IH možete dekorirati Po želji, recimo ja Sam IH SA svojom dekoracijom malo zašarenila ja KADA Sam IH pomiješala sa ostalim vrstama kolača pri posluživanju, srca Su tanjur činila ljepšim. U ovom receptu Sam na svoju ruku dodala mlijeko, malo po malo, da bi dobila odgovarajuću mjeru, da mi se tijesto prestane raspadati i da se sjedini. Znala Sam Tako nailaziti na nepotpune recepte, Ali IPAK Sam zadovoljna sa ovim Jr mi JE ispao super.

SASTOJCI

150 g šećera
2 vrećice vanilin šećera
300 g brašna
1 prašak za pecivo
40 g kakaoa
5 žlica mlijeka
150 g margarina
100 g čokolade za kuhanje
čokoladne mrvice po potrebi
PRIPREMA ČOKOLADNIH srca

1. Margarin umutiti sa šećerom kremasto.
2. Dodati vanilin šećer, brašno, prašak za pecivo, kakao prah.
3. Umjesiti tijesto, razvući na dasci.

čokoladna smjesa

4. Kalupom vaditi kolačiće u obliku srca.

kalup za srca

5. Pleh obložiti masnim papirom i slagati srca.

keksići PRIJE pečenja
6. Peci NA 180 stupnjeva Oko 10 Minuta.
7. ostaviti da se ohlade.
8. Čokoladu istopiti na pari sa malo ulja.

9. Umakati srca u čokoladu, dovoljno JE Samo Gornji sloj.

umakanje u čokoladu

10. Dok čokolada NE očvrsne posipati čokoladnim mrvicama srca.

Šarena srca

SAVJET:
1. Tijesto mijesite dok ne dobijete kuglu koja je čvrsta i koja se može tanko izvaljati.

Nema komentara:

Objavi komentar