Klikom na sliku Ispod zatvarate prozor


nedjelja, 29. studenoga 2015.

TORTA OD MRKVE SA KREM SIROM

torta-OD-mrkve-sa-krem-sirom

Vjerovatno CE SE OD neki Vas zapitati kakva JE da Torta u koju IDE mrkva, Koja JE inače povrće. Vjerujte, jajnih stanica torta OD mrkve dobila JE odlične komentare OD svih Koji Su JE probali. Inače, recept je Sam dobila davno OD moje Prijateljice Andrijane ja Zao mi JE ŠTO GA ranije nisam isprobala, Ali jednostavno neki Recepti nikako da dođu na crveno. Nedavno Sam GA objavila sam na Stranici Gastro.hr, Tako da Su GA vjerovatno neki VEC vidjeli, pa mozda CAK I isprobali. Dobila Sam CAK upit da li JE TA ŠTO JE torta služe U jednom restoranu Kao spacijalitet, mada NE Znam mozda ... .. Torta OD mrkve sa krem ​​sirom Stvarno nemam riječi Koliko nas JE oduševila svojim ukusom, kombinacijom sočnog biskvita sa mrkvom i kremom OD Sira u kome JE dominirao okus naranče. Mozda izgleda da malo pretjerujem Koliko ju hvalim, Ali nakon Ove torte napravila Sam Jos Dvije slastice ja opet Su SE SVI vraćali spomenuti baš ovu.

SASTOJCI

BISKVIT:
250 gr brašna
1 prašak za pecivo
300 gr šećera
2 žličice cimeta
300 ml ulja
4 jaja
100 gr sjeckanih oraha
500 gr naribane mrkve
Krema:
200 gr margarina sobne temperature
500 gr krem ​​sira (ABC, Philadelphija ...)
400 gr punomasnog kiselog vrhnja
1 žličica ekstrata OD vanilije
220 gr šećera u prahu
1 naranča Manja
BISKVIT OD MRKVE I ORAHA

1. brašno pomiješajte sa praškom za pecivo, dodajte šećer i cimet, Sve izmješajte.
2. Uključite Mikser NA Lagano sam sipajte ulje i Jedno PO Jedno jaje.
3. Dodajte naribanu mrkvu i sjeckane orahe, TE kratko najmanjom brzinom miksera sjedinite.

sastojci-za-biskvit

smjesa-za-biskvit

4. Na Okrugli kalup (MP JE 26 cm) postavite masni papir i ulijte trećinu smijese.

biskvit-pripremljen-ZA-pecenje

5. Stavite peći u pećnicu na 160 zgrijanu stupnjeva 45 min.

peceni biskvit-

6. Tako ponovite pečenje Jos Dva puta, dobit ćete tri jednaka biskvita

tri biskvita

7. Biskvite ostavite da se ohlade.

Krema SA KREM SIROM

1. Margarin sobne temperature izradite sa krem ​​sirom.

2. Dodajte kiselo vrhnje, šećer nesigurnosti u prahu, ekstrat OD vanilije, sok OD naranče i ribanu koricu naranče OD ja Sve dobro sjedinite.

sastojci-za-kremu

pripremljena-krema

SLAGANJE TORTE SA MRKVOM

1. Biskvit.

slaganje-Prvi-biskviz

2. Krema.

slaganje-Prvi-sloj-kreme

3. Biskvit.

slaganje-Drugi-biskvit

4. Krema.

slaganje-Drugi-sloj-kreme

5. Biskvit.

slaganje-treći-sloj-biskvita

6. Ostatkom kreme premazati cijelu tortu, po površini možete naribati malo mrkve.

dekorirana-torta

7. ostaviti tortu da prenoći u frižideru.

presjek-torta-OD-mrkve

Nema komentara:

Objavi komentar